HEP

Događaj „Future Ft. Marketing“ na Ekonomskom fakultetu u Rijeci

Događaj „Future Ft. Marketing“ na Ekonomskom fakultetu u Rijeci

Typography

Katedra za marketing i Centar za karijere Ekonomskog fakultet Sveučilišta u Rijeci organizirali su 15. ožujka događaj pod nazivom „Future ft. Marketing“.

Događanje je imalo za cilj predstaviti projekte koji su se u sklopu nastave na Katedri za marketing odvijali u prethodnoj godini. Tijekom realizacije prezentiranih projekata ostvarena je interakcija poslovnih subjekata i studenata pri čemu su studenti stjecali praktična iskustva vezana za stvarne i aktualne poslovne izazove, a poslovni subjekti upoznali buduće marketinške stručnjake te zahvaljujući njihovom doprinosu u smislu provedenih istraživanja i analiza te ponuđenih poslovnih rješenja i kreativnih ideja nerijetko unaprjeđivali svoje poslovanje.

Na samo događanje odazvalo se oko 30 predstavnika poslovnih subjekata iz Rijeke i okolice, ali i iz ostalih krajeva Hrvatske te veliki broj studenata marketinga, odnosno studenata preddiplomskog studija svih usmjerenja koji su došli pogledati što znači studirati i raditi u marketingu prije nego donesu odluku o svom usmjerenju na diplomskom studiju. Događanje se odvilo kroz tri aktivnosti:

1) 12:00-13:00 (dv.11) - Panel rasprava „Kad narastem bit ću …“
• Panelisti su bili Miljenko Vaić, Nestle Adriatic; Sanja Stamenić Oštrić, Solana Nin; Marija Linić, Kaltenberg Adria; Tomislav Pancirov, TP, obrt za promidžbu i marketing
• Panelisti su osobe koje su završile Ekonomski fakultet na različitim razinama studija te su kroz godine radnog iskustva stekle zanimljivu marketinšku karijeru, bilo u međunarodnim korporacijama, domaćim tvrtkama ili kao samostalni poduzetnici. Studentima je kroz diskusiju predstavljeno što im karijera u marketingu može ponuditi te koja znanja vještine i kompetencije moraju usvojiti tijekom studija kako bi ih tržište rada prepoznalo.

2) 13:10-14:10 (dv.11) - Prezentacija projekata Katedre za marketing „Tko radi, ne boji se gladi“
• Predstavljanje projekata na kojima su studenti radili na kolegijima Katedre za marketing tijekom kojih su u suradnja s poslovnim subjektima stjecali praktična marketinška znanja, vještine i kompetencije. Predstavljeno je sedam projekata na kojima su studenti surađivali s ukupno oko 50 predstavnika poslovnih subjekata. Tijekom prezentacije predstavnici Katedre su zahvalili poslovnim subjektima na suradnji te proglasili najuspješnije timove na svakom projektu te predstavili kako se suradnja može dalje razviti a sve u svrhu jačanja izlaznih vještina, znanja i kompetencija studenata marketinga.

3) 14:15-… (predvorje Fakulteta) - Poster druženje „Sve ćemo se dogovoriti na kavi“
• Prezentacija studentskih radova izrađenih na projektnim zadacima na kolegijima Katedre za marketing u postavi coffee-breaka. Uz kavu, sok i kolačić, a okruženi studentskim radovima, pozvani poslovni subjekti, studenti prezentatori, predstavnici Katedre za marketing, ali i svi ostali studenti i djelatnici Fakulteta su izmijenili iskustva i razmišljanja o studiranju i poslu u području marketinga.

Događanje je omogućilo međusobnu komunikaciju poslovnih subjekata, studenata i predstavnika Katedre za marketing pri čemu se stekao uvid kako dalje unaprjeđivati studij marketinga u svrhu boljeg zadovoljenja tržišta rada i razvoja zajednice.

Iskustva studenata tijekom rada na Projektima:

Ime i prezime: Martina Novak, 2. god diplomskog studija smjera marketing
Projekt: Promocijski plan za Make up and beauty centar Romana Poropat
„Uvijek se zadatak shvaća ozbiljnije kada se radi za neki stvarni poslovni subjekt jer vidimo da našim trudom možemo pomoći poboljšati nečije poslovanje. Ovim sam projektom uvidjela kako bi mi radni dan mogao izgledati kad se zaposlim, a naučila sam i praktičke stvari poput Google oglašavanja koje će mi na poslu sigurno zatrebati.“

Ime i prezime: Dolores Pečenković, 1. god diplomskog studija smjera marketing
Projekt: Marketinški plan i digitalna kampanja za talijansko tržište za poduzeće Prava frekvencija.
„Iako je izrada ovog projekta bio zahtjevan i dugotrajan proces, njegovom izradom implementirali smo znanje sa predavanja a ujedno stekli dodatne praktične vještine koje će nam zasigurno biti od velike koristi na tržištu rada te ostvarili komunikaciju sa potencijalnim budućim poslodavcima.

Ime: Petra Peloza, 2. god diplomskog studija smjera marketing
Projekt:Analiza modela segmentacije tržišta u poslovnoj praksi
„Projekt mi je omogućio da povežem teoriju i praksu te da pobliže upoznam svijet rada. Također, rad na projektu učio me timskom radu, rješavanju nesuglasica, zbližavanju s kolegama i kreativnom razmišljanju. Zahvalna sam što mi je pružena prilika da učim i razvijam se na primjerima poslovnih subjekata.“

Izjava Pročelnice Katedre za marketing – izv. prof. dr. sc. Ivane First Komen: Kao Katedra za marketing ulažemo veliki trud da studenti iskuse praktičan rad, povežu znanost i praksu, postanu samostalni te steknu samopouzdanje u svoja znanja, vještine i kompetencije. Posebno smo ponosni što surađujemo s velikim brojem naših bivših studenata koji danas uspješno grade karijere u marketingu, a koji su prepoznali vrijednost našeg pristupa nastavi i danas u ime svojih poslovnih subjekata iniciraju suradnju s nama i našim studentima bilo da im pomognemo u rješavanja poslovnih izazova, bilo u smislu zapošljavanja naših studenata, a posebice onih koji su se istaknuli svojim radom i predanošću tijekom studija. Povod organizaciji ovog događanja bio je među ostalim produbiti postojeće suradnje te u prvi plan staviti naše najbolje studente iz marketinga kako bismo im dodatno olakšali ulazak u poslovni svijet.

Izjava Dekana – izv. prof. dr. sc. Alena Hosta: Ekonomski fakultet u Rijeci odlučan je u namjeri snažnog doprinosa kvaliteti visokog obrazovanja ekonomista. Pokrenuli smo proces unaprjeđenja studijskih programa u kojima već sada koristimo niz najnovijih tehničkih i pedagoških metoda. Na razini Hrvatske, lideri smo u implementaciji studijskog programa na engleskom jeziku, on-line nastavi, implementaciji stručne prakse u nastavni proces. Ugovori o suradnji s preko 100 poduzeća u cijeloj Hrvatskoj omogućuju nam primjenu i testiranje znanstvenih spoznaja u praksi. Pri tome je Katedra za marketing jedna od onih koji prednjače po stalnom inoviranju sadržaja predmeta i načina prijenosa znanja. Time se studentima garantira stjecanje relevantnih znanja, a sve ove napore prepoznaje i tržište rada, te naši studenti završetkom studijskih programa Ekonomskog fakulteta u Rijeci vrlo brzo pronalaze zaposlenje.

 

 

Prijavite se na naš Newsletter