Poliester Brajdic

Storytelling - Vještina u trendu koju pokreću emocije

Storytelling - Vještina u trendu koju pokreću emocije

Typography

Storytelling ili vještina pričanja priča nezaobilazan je dio našeg svakodnevnog života od najranije dobi pa sve do starosti budući da je ljudima usađeno od samoga rođenja da traže i nalaze smisao u svijetu oko sebe kroz naracije.

Način kao i naš vlastiti stil kojim komuniciramo s drugima imaju vrlo jak emotivni učinak na ponašanje onih kojima se obraćamo zbog čega se sorytelling u posljednje vrijeme koristi kao snažan i učinkovit marketinški alat. Upravo iz tog razloga, sve više kompanija prepoznaje važnost pričanja priča u svrhu brendiranja te ju koriste kako bi bolje pozicionirali svoje proizvode i usluge na tržištu. Priče prenose iskustva, služe za definiranje identiteta pojedinaca i organizacija te pokreću i zbližavaju ljude.

Kako bi ovaj novi trend približili mladima, organizacija JCI Zagreb u suradnji s Rhocester Institute of Technology Zagreb održala je konferenciju pod nazivom Storytelling ― upoznajte snagu korištenja priča za prodaju i brendiranje sebe i svojih proizvoda na kojoj su uspješni profesionalci koji aktivno koriste storytelling u svojem radu pokušali približiti načine i alate primjenjive kako u privatnom tako i u poslovnom kontekstu.

Interaktivnu konferenciju otvorio je coach i trener komunikacijskih vještina s dugogodišnjim iskustvom u poduzetništvu, prodaji i menadžmentu Toni Babić koji je poručio kako je umijeće pričanja priča važnije nego ikad: kroz šum beskrajnog mora informacija do ljudi se probija samo sadržaj koji puca od emocionalnog naboja i nosi poruku umotanu u kvalitetan narativ!

Na predavanju smo se dotakli umijeća strukturiranja priča koje je zajedničko i hollywoodskim filmovima i klasičnim mitovima, istraživali životno važne poruke sakrivene u bajkama te se pokušali povezati sa svrhom svog postojanja konstruirajući onakvu životnu priču kakvu bismo željeli imati!

“U današnjem poslovnom svijetu svatko od nas našao se u situaciji da mora ispričati svoju osobnu priču, bez obzira na to radi li se o motivacijskom pismu ili o nekom networking događanju. Dobra vijest je da je storytelling vještina koja se vježba i uči - ali tek u onom trenutku kada odlučimo da je naša priča vrijedna pričanja”, poručila je konzultantica za korisničko iskustvo Tea Zavacki dok je Nada Kaurin Knežević, direktorica strategije u ENTG te certificirana TQ trenerica poručila "Bio je poseban užitak predavati na konferencii o Storytellingu u organizaciji JCI Zagreba.

Vidjeti veliki broj ljudi kako svoje subotnje prijepodne odlučuje provoditi učeći nove vještine je motivirajuće za mene kao predavača i čovjeka. Kroz moje predavanje razgovarali smo o storytellingu i njegovoj primjeni u marketingu te pričaju li se u marketingu uistinu priče i na koji način. Mene osobno, najviše su fascinirale ljudske priče koje sam imala priliku upoznati taj dan i sve priče koje će tek izaći iz te dvorane."

Govornici su se složili kako ljude ne pokreću argumenti jer se argumentima uvjerava, a ono čime ih se pokreće zapravo su emocije jer ljudi ne kupuju proizvode, rješenja ili ideju već priču za koju su se emotivno vezali.

Prijavite se na naš Newsletter

Banner 2 - Članak (300x250) Midas VIJESTI