Poliester Brajdic

63 milijuna kuna za ulaganja u vinarije i marketing vina

63 milijuna kuna za ulaganja u vinarije i marketing vina

Typography

Objavljen je natječaj za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019. –2023. vrijedan 63 milijuna kuna.

„Nova vinska omotnica vinarima godišnje omogućava sufinanciranje aktivnosti u vrijednosti većoj od 83 milijuna kuna. Uveli smo nova pravila koja omogućavaju šire područje financiranja aktivnosti i bržu isplatu sredstava. Sve izmjene su rezultat zahtjeva i komunikacije s korisnicima i mislim da imamo dobar program potpore. Za ovu mjeru godišnje je rezervirano 63 milijuna kuna, a novost je što za razliku od dosadašnjih natječaja vinari mogu kupiti i prenamijeniti objekte u vinarije ili mjesta za prezentaciju i prodaju vina. Vjerujem da će mnogi financiranje ostvarenja svojih ideja pronaći upravo u ovoj mjeri. Uskoro ćemo imati i novi zakon o vinu kojim smo maksimalno rasteretili vinare što administrativno, što financijski s ciljem olakšavanja poslovanja i lakšeg nastupa na tržištu. Vinska omotnica dobro i smišljeno prati aktivnosti koje smo definirali Zakonom o vinu i vjerujem u još jednu uspješnu sektorsku priču hrvatske poljoprivrede.„ – izjavio je potpredsjednik Vlade i ministar, Tomislav Tolušić.

Predmet Javnog natječaja je dodjela sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019. - 2023. sukladno uvjetima propisanim Pravilnikom o provedbi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. - 2023.

Prihvatljive aktivnosti i troškovi su troškovi izgradnje/rekonstrukcije, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi prenamjene u vinarije i/ili prezentacijske i/ili prodajne objekte,  troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, opći troškovi povezani s izgradnjom/rekonstrukcijom, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme, troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova.

Korisnici ove mjere su poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije. Razina potpore iznosi do 50 posto prihvatljivih troškova i ovisi o veličini Podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50 posto, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 posto dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24 posto).

Rok za podnošenje prijava je do 30. travnja 2019. godine, a Natječaj i detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su ovdje.

Prijavite se na naš Newsletter