Poliester Brajdic

Hrvatski startup srušio rekord

Hrvatski startup srušio rekord

Typography

U samo 26 sati prikupili 3.1 milijuna kuna od investitora diljem svijeta.

Oni su mladi i ambiciozni, a ovih dana su ostvarili svoj najveći uspjeh do sada. Hrvatski startup Top Digital Agency pravi je primjer da se trud i rad isplate. Danas kada se veliki broj mladih iseljava iz Hrvatske, oni su ostali i okupili pola svijeta u jednom timu. Sjedište tvrtke je u Zagrebu te broje 18 članova tima (uključujući vanjske suradnike i konzultante), a pojedini članovi dolaze iz Južnoafričke republike, Indije i Amerike.

Što je Top Digital Agency i čime se bave? TDA je online platforma koja spaja kompanije i njihove projekte s digitalnim agencijama koje svojim znanjem i iskustvom provode projekte u djela. Platforma se temelji na ideji da kompanije i digitalne agencije mogu raditi zajedno neovisno o tome gdje se nalaze – sve što im treba je mjesto gdje će se upoznati.

Da uspjeh ne dolazi sam od sebe, to vam upravo oni mogu potvrditi. Mladi i ambiciozni članovi pridružili su se timu za vrijeme ili odmah nakon završetka fakulteta. Trudom, radom i svježim idejama odveli su TDA na TechCrunch Disrupt 2018. (San Francisco, SAD), jedan od najbitnijih događaja u godini za startup svijet, nakon što su osvojili prestižnu nagradu najboljeg startupa u Južnoj Europi u 2018. godini na startup natjecanju Spark.Me (Budva, Crna Gora). Niz uspjeha se nastavio pa je tako sredinom veljače ove godine TDA odabran u TOP 50 startupova u svijetu prema Startup Grind-u, najvećoj startup zajednici u svijetu.

S ciljem prikupljanja resursa za daljnji razvoj poslovanja TDA je krajem veljače lansirao crowdfunding kampanju na platformi Funderbeam koja pomaže privatnim tvrtkama s visokim rastom pri financiranju poslovanja. Platforma pomaže osnivačima prikupiti financijska sredstva, osigurava pristup - i jedinstvenu likvidnost - ulagačima kapitala u ranoj fazi. Minimalni cilj kampanje bio je prikupiti 300.000 €, a maksimalni je iznosio 400.000 €. Kampanja je javno objavljena 21. veljače, a dozvoljeni period trajanja je 30 dana. U samo 26 sati od javnog otvaranja kampanje, TDA je prikupio nešto više od 3.1 milijuna kuna, odnosno 141 posto od inicijalno traženog iznosa. Takav uspjeh pozicionirao je TDA kao najbržu Funderbeam kampanju u svijetu.

Nakon ove investicije, ostaje samo vidjeti što će još proizaći iz Top Digital Agency-ja. Investicija je dobar vjetar u leđa, a svojim rezultatima dokazali su da im je samo nebo granica. Za TDA ćemo još čuti - to je sigurno.

Prijavite se na naš Newsletter