Poliester Brajdic

Nestlé globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije

Nestlé globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije

Typography

“Nestlé za zdraviju djecu” do 2030. godine pomoći će da 50 milijuna djece vode zdraviji život.

Povodom Međunarodnog dana obitelji, Nestlé je najavio pokretanje globalne inicijative “Nestlé za zdraviju djecu”. Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju. Cilj je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život.

Od svog osnutka, Nestlé je posvećen tome da pomogne roditeljima i skrbnicima u pružanju pravilne prehrane svojoj djeci. Novom inicijativom Nestlé će ubrzati transformaciju svog portfelja hrane i pića širom svijeta. Samo tijekom 2017. godine kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece. Iste godine osigurala je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.

Mark Schneider, direktor kompanije Nestlé, poručio je: "Djetinjstvo je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima u biranju zdravijih odluka za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo obitelji u procesu odgoja zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi."

Nestlé svake godine reformulira oko trećinu portfolija svojih proizvoda. Kompanija će koristiti svoje vodeće inovativne sposobnosti za daljnje unapređivanje hrane i pića za djecu s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom i mikronutrijenata.

U Hrvatskoj se provodi program Vrtim Zdravi Film i on je dio globalne Nestlé inicijative Healthy Kids koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milijune djece godišnje o ovim važnim temama. Projekt se u Hrvatskoj implementira već sedmu sezonu i u njemu je do sada sudjelovalo više od 24.000 osnovnoškolaca, a njihovo prosječno znanje iz godine u godinu povećava se za 15 posto.

Tijekom proteklih desetljeća, Nestlé je poboljšao prehranu kroz svoj asortiman proizvoda. Nestlé se, zahvaljujući svojoj namjeri da poboljša kvalitetu života i doprinese zdravijoj budućnosti, obavezao da će ovo dodatno ubrzati. Do 2020. godine kompanija će:
• Dodati najmanje 750 milijuna porcija (80g) povrća u svoje proizvode;
• Dodati najmanje 300 milijuna porcija (16g) bogatih vlakana, orašastih plodova i sjemenka u svoje proizvode;
• Reducirati postotak šećera za 5 posto. Od 2000. kompanija je reducirala šećere za 34 posto;
• Reducirati postotak soli za 10 posto. Od 2005. kompanija je reducirala soli za 20 posto;
• Ispuniti obećanje iz 2014., reducirati zasićene masti za 10 posto u svim relevantnim proizvodima koji ne odgovaraju WHO standardima.

Nestlé će, također, poboljšati programe i online usluge osmišljene tako da roditeljima i skrbnicima pruže više znanja o prehrani, zdravim receptima i praktičnim savjetima. Tijekom 2017. godine preko 300 partnerstva širom svijeta pomoglo nam je da dosegnemo više od 14 milijuna djece.

Za više informacija o tome što Nestlé radi za zdraviju djecu:  https://www.nestle.com/healthierkids  

Za više informacija o Nestlé obavezama: Nestlé in Society 

Prijavite se na naš Newsletter