Poliester Brajdic

Mastercard predstavlja rješenja koja će poduprijeti otvoreno bankarstvo

Mastercard predstavlja rješenja koja će poduprijeti otvoreno bankarstvo

Typography

Nove usluge će povećati razinu povjerenja i pojednostaviti interakciju između banaka i trećih strana kako bi tvrtke i potrošači dobili bolje korisničko iskustvo.

Dok se tvrtke spremaju iskoristiti prednosti europske direktive PSD2, Mastercard je objavio kako razvija novi paket usluga koje su u skladu s transformacijom koja se događa u industriji. Uz povjerenje i sigurnost kao glavne stupove otvorenog bankarskog ekosustava, Mastercardove nove usluge će pomoći bankama i trećim stranama da rade zajedno te omogućiti brojne prednosti otvorenog bankarstva.

Otvaranjem financijskih podataka, treće strane će dobiti pristup informacijama koje posjeduju banke. Time će se i treće strane i banke potaknuti da nude poboljšane i individualizirane proizvode i usluge, ali će im se omogućiti i iniciranje plaćanja u ime korisnika u nekim slučajevima.

Dok transformacija industrije ima potencijala da u potpunosti promijeni način kako privatni i poslovni korisnici surađuju s pružateljima financijskih usluga, novi paket usluga će donijeti praktične odgovore na stvarne izazove koji ugrožavaju otvoreno bankarstvo pri ostvarivanju svog punog potencijala.

Novi paket usluga kompanije Mastercard:

Sadržavat će paneuropski katalog trećih strana kako bi pomogao bankama da se uvjere da su stranke koje traže pristup korisničkom računu legitimne.

Uključuje i sofisticiranu uslugu praćenja prijevara (temelje se na opsežnim sigurnosnim i zaštitnim rješenjima) što će omogućiti bankama da bolje procijene rizik povezan s trećom stranom.

Osigurat će poseban mehanizam za rješavanje sporova koji obuhvaća jasan skup pravila i komunikacijsku platformu te se bazira na stručnosti kompanije Mastercard u rješavanju sporova u današnjoj platnoj industriji.

Konačno, postojat će i središnje mjesto za povezivanje koje će pomoći trećim stranama da uspostave i održavaju komunikaciju s bankama.

Ove će usluge zajedno pridonijeti izgradnji povjerenja u novi ekosustav otvorenog bankarstva među potrošačima, bankama, trgovcima i trećim stranama te će pojednostaviti njihove međusobne interakcije.

„Vjerujemo da će ove usluge riješiti značajne prepreke za stvaranje uspješnog ekosustava otvorenog bankarstva. Svjesni smo kako postoje izazovi povjerenja s obje strane – treće strane moraju imati pristup podacima i infrastrukturi koju kontroliraju banke, a istodobno banke trebaju biti sigurne da su treće strane koje traže pristup računu legitimne“, izjavio je Jason Lane, izvršni potpredsjednik za razvoj tržišta u Europi u kompaniji Mastercard, te dodao: „Želimo da naša rješenja pruže bankama i trećim stranama olakšanje, tako da se mogu usredotočiti na stvaranje inovativnih korisničkih iskustava. Izazov da se stvori povjerenje nije jedini te tako već radimo na unaprjeđenju iskustva krajnjih korisnika u otvorenom bankarstvu koji se odnose na plaćanje i pristup informacijama.“

Nove usluge kompanije Mastercard bit će dostupne početkom 2019. tijekom pilot-faze na tržištima Velike Britanije i Poljske, a kasnije će biti dostupne diljem Europe. 

Prijavite se na naš Newsletter