fallback

Bernarda

Majstorije chefa Melkiora Bašića obogatile ovogodišnji Food Film Festival

Radionica chefa Melkiora Bašića na Food Film festivalu

Typography

Lošinjske poslastice na najvećem zagrebačkom gastro festivalu.

Mladi renomirani chef a la carte restorana Alfred Keller lošinjskog Boutique Hotela Alhambra Melkior Bašić demonstrirao je jučer svoje kulinarske vještine u sklopu gastro radionice na ovogodišnjem Food Film Festivalu. Zagrebački Zrinjevac ovoga je utorka mirisao na Lošinj, zahvaljujući domaćem desertu olitu nastalom u iskusnim rukama baka s Cresa i Lošinja i lošinjskoj ribi spravljenoj na Melkiorov način – s puno poštovanja spram svježe domaće namirnice, blagog tretiranja iste te s malo začina.

Šarmantni Melkior Bašić u kuhinji ekskluzivne Alhambre vodi računa o željama najzahtjevnijih gostiju, pazeći da pritom osnova svake njegove gastro poslastice bude kvalitetna namirnica, proizašla iz okolice u kojoj se servira.

Chef nagrađivanog restorana Alfred Keller sa zadovoljstvom se odazvao pozivu u Zagreb, zahvaljujući prirodnoj znatiželji i želji da da svoj obol u predstavljanju vrhunske gastronomije Zagrepčanima i brojnim posjetiteljima iz cijelog svijeta u sklopu atraktivnog koncepta koji sljubljuje gastronomiju i film.

Tradicionalni cresko-lošinjski desert olito oduševio je gastronome i filmofile, zahvaljujući jedinstvenoj kombinaciji brašna, ulja, soli, šećera, grožđica, janjećeg loja, smokva, limuna, ruma i vanilije, posluženima u šnitama zapečenima u maslinovom ulju. Također, posjetitelje Food Film Festivala na Zrinjevcu zaintrigirali su i drugi Melkiorovi specijaliteti – kremasti rižoto s carpacciom od škampa i cvijetom matara te jadranski brancin s grubo mljevenom palentom na mlijeku i ovčjem siru.

„Iza svake dobre gastro priče stoji promišljanje i filozofija koja se zatim pretače u kuhinju i svako jelo koje u njoj nastaje. Filozofija moje kuhinje i moj pristup hrani simbolizira poštivanje kvalitetne namirnice, na način da joj tretiranjem i začinima uzmemo minimalno kako bi dala našim gostima maksimalno. Dobar koncept i definiran pristup hrani, kao i svemu ostalom, garancija je uspjeha, čemu svjedoči i ova zagrebačka gastro priča.“, ističe Melkior.

Kako bi ovaj koncept u potpunosti zaživio u kuhinjama hotelskog brenda Lošinj Hotels&Villas, cijeli sustav je usmjeren ka nabavi kvalitetne, domaće i svježe osnovne namirnice.

Tako Grupa Jadranka u ovome trenutku namirnice nabavlja od više od 50 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava iz svih krajeva cijele Hrvatske. Na taj način Grupa Jadranka razvija poslovanje domaćih OPG-ova, koji svojim proizvodima promoviraju hrvatsko gospodarstvo i domaću proizvodnju pred turistima iz cijeloga svijeta.

Prijavite se na naš Newsletter