HEP

Snapchat glavni motor popularnosti tehnologije nadograđene stvarnosti - istraživanje

Snap Inc

Typography

Tehnologija nadograđene stvarnosti sve je popularnija među Amerikancima zahvaljujući u prvom redu društvenim mrežama poput Snapchata, Instagrama i Facebooka, pokazuje najnovije marketinško istraživanje kompanije eMarketer.

Glavni su motori popularnosti takvih aplikacija Snapchat Lenses, te Facebook Stories i Instagram Stories, utvrdili su u eMarketeru.

Sustav Lenses omogućuje korisnicima dodavanje specijalnih efekata na video-poruke koje šalju preko Instagrama. Facebook Stories i Instagraf Stories nude pak 'filtere' kako bi korisnicima omogućili dodavanje specijalnih efekata na fotografije i video-snimke.

"Korisnici Snapchat Lensesa čine ogromnu većinu u našim procjenama o nadograđenoj stvarnosti", objašnjava analitičar eMarketera Chris Bendsen.

"Rast Snapchata i u budućnosti će generirati rast broja korisnika tehnologije proširene stvarnosti, iako eMarketer očekuje da će u idućih nekoliko godina značajni pokretači te tehnologije biti i Facebook i Instagram Stories", naglasio je Bendsen.

U eMarketeru procjenjuju da će ove godine nekih 40 milijuna Amerikanaca mjesečno koristiti aplikacije za nadograđenu stvarnost, što je 30 posto više nego prošle godine.

U 2019. godini broj korisnika trebao bi premašiti 54,4 milijuna, što znači da će ih koristiti svaki peti korisnik Interneta.

Segment virtualne stvarnosti nije toliko popularan u SAD-u a masovnu popularnost ne bi trebao dosegnuti ni u doglednoj budućnosti, procjenjuju u eMarketeru.

Tako bi ove godine aplikacije za virtualnu stvarnost trebalo mjesečno koristiti 22,4 milijuna ljudi u SAD-u, dvostruko više nego prošle godine.

Glavni su promotor te tehnologije fotografije i video-snimke s mogućnošću okreta za 360 stupnjeva na Facebooku i YouTubeu.

Industrija igrica glavni je pak pokretač rasta u segmentu opreme za virtualnu stvarnost. Ove će godine oko 2,9 posto američkih građana koristiti takvu opremu a do 2019. taj bi broj trebao porasti na 5,2 posto, procjenjuju u eMarketeru.

 

Prijavite se na naš Newsletter