Hrvatski potrošači odabrali najbolje proizvode godine

Hrvatski potrošači odabrali najbolje proizvode godine

Typography

Druga po redu dodjela za Odabrani proizvod godine, održana u Hrvatskoj, ponovno je istaknula izvrsne proizvode odabrane od strane stvarnih stručnjaka - hrvatskih potrošača.

Sinoć je u zagrebačkom kazalištu KNAP, po drugi puta od dolaska u Hrvatsku, održana dodjela nagrada i priznanja za Odabrani proizvod godine. Na temelju glasova hrvatskih potrošača, ovu je prestižnu oznaku dobilo ukupno 17 proizvoda domaćih i inozemnih proizvođača s polica hrvatskih trgovina, koji su se unatrag 18 mjeseci istaknuli svojom kvalitetom i inovacijom.

No, što je zapravo Odabrani proizvod godine? Ovaj marketinški koncept, 1989. godine u Francuskoj je utemeljio Christian Le Bret, poduzetnik s više od 26 godina iskustva u marketingu, koji je oznaku Odabrani proizvod godine zamislio kao priliku da kupca, odnosno potrošača stavi na prvo mjesto i stvori atmosferu povjerenja na hektičnom tržištu prepunom raznoraznih proizvoda. Počelo je sa Francuskom, da bi koncept kroz godine postao globalan i danas kao najveća svjetska nagrada za nove, inovativne i kvalitetne proizvode postoji u više od 40 najrazvijenijih zemalja svijeta.

Druga po redu dodjela za Odabrani proizvod godine, održana u Hrvatskoj, ponovno je istaknula izvrsne proizvode odabrane od strane stvarnih stručnjaka - hrvatskih potrošača. U istraživanju je sudjelovao reprezentativni uzorak a isto je provedeno od strane najveće vodeće svjetske istraživačke kuće AC Nielsen, koristeći metodologiju koja je standardizirana u cijelom svijetu.

Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnijenja kod potrošača, podrazumijevalo je nacionalno reprezentativno glasovanje putem web panela, a potrošači su se morali izjasniti kako su zadovoljni proizvodima koji su u posljednjih 18 mjeseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promjenu ili poboljšanje.

Ispitanici su glasovali u 17 kategorija s područja hrane, proizvoda za čišćenje i proizvoda za osobnu njegu, a inovativnost, privlačnost i namjera za kupnju potrošača, bila su tri glavna pokazatelja koja su istaknula ovogodišnje favorite. Valja istaknuti i činjenicu da su i proizvođači stekli uvid u istraživanje kako bi i dalje mogli razvijati proizvode te ih diferencirati od konkurencije.

Prestižnu oznaku za Odabrani proizvod godine dobili su sljedeći proizvodi: Mulino Bianco keksi, Finish Quantum Max, LELO HEX kondomi, HELL energy drink, Sana hummus bućine sjemenke, Paloma maramice Care linija, Raid Advanced električni aparat protiv komaraca i Duck fresh discs, Vileda Turbo Mop, Ornel omekšivači, Podravka juhe, Zvijezda Majoneza slanina, Gavrilović Zimska salama, Nivea gel za tuširanje care&rose, Ariel Color, Gavrilović mesni doručak pikant i Gavrilović pašteta pikant.

Ovih 17 proizvoda-dobitnika u svojim kategorijama, okrunjeno je pečatom za Odabrani proizvod godine te će se pod prepoznatljivom crvenom oznakom koja jamči kakvoću, inovaciju i zadovoljstvo potrošača moći pronaći ekskluzivno označeno na policama Konzum Super i Maxi prodavaonica.

O ovogodišnjoj dodjeli, više je otkrio Philippe Gelder, Izvršni predsjednik Odabranog proizvoda godine za cijeli svijet: „Drago nam je da smo i ove godine skupili veliki broj natjecatelja u Hrvatskoj, što je potvrda kvalitete ovog projekta, ali i veliko priznanje proizvođačima jer potvrda o kvaliteti dolazi direktno od kupaca. Globalno ova će godina biti najveća za nas, a to je potvrda povjerenja potrošača i kredibilitet za proizvođače. Čestitam svim pobjednicima te zahvaljujem velikom broju potrošača koji su sudjelovali u ovogodišnjem projektu i pomogli odabrati najbolje od najboljih novosti na tržištu.“

Preneseno s: Poslovni.hr

Prijavite se na naš Newsletter