fallback

Drama s kavom u Drami

Drama s kavom u Drami

Typography

Stihovi su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi i dijeli sreća.

Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21. ožujka na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na pisanje stihova. Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva Visković i podijelili svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su napisali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom. Popis lokacija koje se uključuju u kampanju može se pogledati na web stranici: https://www.meinlcoffee.com/hr/poezija/eventi-o-poeziji/pay-with-a-poem-2019/ 

Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše.

Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Ponosni smo da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su tu kavu posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište.