fallback

Tridesetogodišnja povijest Samoborske salamijade u tiskanom izdanju

Tridesetogodišnja povijest Samoborske salamijade u tiskanom izdanju

Typography

U Samoboru je promovirana monografija „Samoborska salamijada - 30 godina“.

Na gotovo 300 stranica, s više od 500 fotografija i slikovnih prikaza, monografija kroz 15 poglavlja, donosi prikaz događaja od osnutka Udruge „Zlatna šajba“, preko stvaranja robne marke Samoborska salama, do međunarodne suradnje samoborskih šajbera sa sličnim udrugama u Europi.

Monografiju su promovirali Dubravko Viduč, predsjednik Udruge „Zlatna šajba“, koja je i njezin nakladnik, Robert Škiljan, njezin urednik i Marko Tadić, umirovljeni profesor Veterinarskog fakulteta u Zagrebu. Ispred Županije, čija je Samoborska salama robna marka, promociji je prisustvovao zamjenik župana Hrvoje Frankić.
-Ova monografija doima se poput obiteljskog albuma divnih ljudi i divnih djela- rekao je Frankić.